? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 11, 2009

原谅我就是这样的女生

昨天被妈骂了一顿.. 唉... 好像每次都被骂的... =.=
也对啦... 我是时候醒了... 要努力勤劳念书啦... 不要每天在睡觉了... 哈哈...
可是昨晚妈也骂得太over了... 那时候的我又生气又伤心... T.T
不过算了... 这次一骂让我清醒也好.. 不然的话...................

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




我等了几天了..........
始终没有回复.... T.T
那一天下午... 他线信息给我也.. 那时候的我超开心的..
但那种开心的时刻只是短暂而已.. T.T
那天晚上... 我线给他.. 他却没有回我也... 那时候的我伤心+生气..
我心想.... 在一天内他怎么变得那么快啊... 唉~~~
难道我一直要等待吗..? 我真的不想过那种生活... 希望有一天他会明白...............
心想.......这也许是我的报应吧... 以前那么对待另一个的'他'.........

0 comments: