? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 20, 2012

心中的话

突然觉得好累
不是课业上的累,而是。。。。
有些事,我都没开口,因为不想让你想太多
有时候,不是几句我爱你我想你,就能代表一切
爱,是需要用行动来证明的
很多时候,我只能默默地流泪,但我没告诉你,因为不想让你操心,不想让你胡思乱想
有些事,我没说,并不代表我不在意
我没说,只是不想让你觉得我在埋怨
我没埋怨,我只是在乎
或许,你还不知道我真正要的是什么
只希望你能明白
只希望,能走到最后

0 comments: