? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 11, 2010

学习.

我~
是时候开始学习独立了..

记得那一天..
她骂我说..
不要每天都等人家陪你..
如果再这样继续下去的话, 常常依赖别人..
你是不会独立的..
(ps: 还有些忘了. haha.)

对! 我是时候学习独立了!
要不然以后只会害到我自己而已.. T________T
但老实说..
我很难做到..
需要给我一段的时间我才能做到..


唉...
真的很想念朋友~
真的很想念在学校的日子~
真的很想念过去~
不用像现在那么烦..
烦到底要读什么.. 到底要去哪一间读..
唉~~~~~
如果是以前的话,
安分守己去学校上课就可以了..
不须像现在那么烦.. T________T



她一直问我这3个月要做什么..
老实说.. 我不知道!





我已经习惯不孤单了..
现在你要我從返孤单..
老实说..
我做不到!!!


0 comments: