? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 19, 2010

我要学习变聪明!

Saya nak jadi pandai!
i want become clever!
我要变聪明!

对!
我要学习变聪明!
不可以再受骗了!

真的是有够苯的!
酱都会被他骗!
我... 是不会放过你的!!!
真是有够气的咯!
很好骗哦? >.<
那时候的他, 一定是在捧腹大笑了!
我真的是有够苯的!
常常被骗!
我受够啦!!! >.<
当我看到那个post的时候.. 真的是令我哭笑不得!
几xia sui一下的咯!
我... 永远都会记住!!!


我不可以再被骗了! 千万不可以!
要时时刻刻提醒自己, 要聪明! 不要酱苯!
被骗很多次了!
可是这次没想到是他! 真的是有够幼稚的! 没事做!
还以为是他们...
苯啦我!!!
受够啦!!! >.<




王爱晶!
下次要聪明点!

0 comments: