? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, February 3, 2012

只想静一静


我搞不懂,我怎么了。
总觉得很烦,那种烦,又说不出口。
我,只想一个人静一静。
这几天,不知道为什么,哪里都不想去,只想一个人在家,静一静。
我不知道,我到底怎么了。
以前,我有心事,都会告诉你。而现在,已经很久没告诉你我的心事了。因为我怕打扰到你。
我们,有好久好久没有谈心了。我很怀念以前的我们。
或许,你觉得我们再也不能像以前那样了。但我不这么认为。只想告诉你,不要想太多,好吗?
朋友,我想念你!

0 comments: