? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 15, 2012

依赖


依赖。
是我到现在无法改掉的坏习惯。
总是需要依赖,依靠。
尤其是遇到困难的时候,自己总是无法解决,常常都需要别人的帮助。
还是,我太没有自信了? 所以需要听取别人的意见?或许是吧!
想一想,二十岁了。为什么到现在还是无法自己做决定?
有些时候,真的很讨厌这样的我。

朋友说,我对朋友太好了,叫我做人有时候不可以太过好。
有时想了想,的确对朋友太好了。但,这就是我啊,要我怎样哦?
或许,朋友对我很重要吧?



0 comments: