? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 29, 2012

突然间。。


不知道为什么
突然间,有一百个不愿意

几个礼拜前,还希望它快快到来
而现在,明天就是了
但不知道为什么
突然间,有一百个不原意
我想,应该是享受太久了吧

这几天,都尝试早起
起来一下后,又睡去了
所以可以说,失败咯
可是明天,就不可以这样了
王爱晶!加油吧!

希望明天顺顺利利
希望我可以应付得来吧
加油咯!
虽然,突然间,有一百个不原意


今天,是四年才一次的
29/2
没什么特别的事
跟朋友度过了半天
谢谢你!总是在我需要的时候陪伴我
能够认识到你,真的是我的荣幸
我爱你,我亲爱的朋友! =)
谢谢你!!


有时候,
不是我不要,
而是我不能!
最近,好像。。。。。。
唉!做中间人好辛苦啊!!

0 comments: