? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, February 13, 2012

情人节?


情人节?
几年没过了。
那一年,也是草草的过而已,普普通通,也没有很烂漫。
所以,印象也没有很深刻。=p
明天,就是一年一度的情人节了。
没有伴侣的我,当然是找朋友一起过咯!
希望这一次,是一个特别的情人节。=)

最近都很无聊,开始觉得闷了,所以常常更新。毕竟没事做。
hmm.. 一直以来,我都没有真正的放下一些事,我想,现在是时候放下了。
不是你的就不是你的,勉强是没有幸福的。
也许,放弃,才是最好的方法。毕竟,都那么久了。
现在,是时候放下了。


p/s:

我有一个愿望:

在2012年2月14号5点20分、
有一个短信或电话、
跟我说:

这个情人节我陪你过、好么? ♥




0 comments: